מנכ"ל 'קול חי' בוידוי אישי: "רק העשייה נותנת כוח"

פנחס בן זיו No Comments on מנכ"ל 'קול חי' בוידוי אישי: "רק העשייה נותנת כוח"

מנכ"ל קבוצת 'קול חי' אבי רוזן בראיון מיוחד אצל מנחם טוקר בתוכנית 'זמן אוויר' על פעילות תחנת הרדיו והאתר בימי המלחמה. על השליחות, האחריות, המיזמים, התוכניות לעתיד, וגם, התחושות האישיות והכוח להמשיך הלאה. האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תפקידם של כלי התקשורת בימי מלחמה חשוב ומכריע. באחריותם – להביא את החדשות והעדכונים, לפרשן את המידע, ולהפיח רוח של תקווה ועידוד בציבור. ואם בציבור הכללי כך, בקהל שומרי התורה והמצוות על אחת כמה וכמה. קבוצת התקשורת 'קול חי' עומדת בחזית המלחמה, ובתחושת אחריות ושליחות נרתמה כל כולה להצלחת המערכה תוך שהם מגישים את הדברים תוך סינון מירבי ועריכה קפדנית לבל ייצא שכר המתעדכן בנעשה בהפסדו.

מגישי התוכניות והשדרנים עושים את עבודת הקודש במסירות ונרתמים בכל מרצם למשימה הקשה. המנהל הכללי על כל הפרויקט, העומד בראש קבוצת 'קול חי', אבי רוזן, התראיין היום בתוכניתו של מנחם טוקר 'זמן אוויר', וחשף מעט מאחורי הקלעים על העבודה הקשה, תחושת האחריות, מיזמי הרדיו הייחודיים לסיוע לבעלי העסקים, קבוצת העדכונים 'קול חי אונליין', והשליחות אותה הוא ממלא במסירות.

רוזן חשף ואמר, בהתייחס לקבוצת העדכונים בוואטצאפ, כי בקרוב מאוד יוקם מערכת מידע טלפוני בו יונגשו כלל העדכונים אף לבעלי טלפון כשר.

מנכ"ל קול חי התייחס בהרחבה למיזם הסיוע לבעלי עסקים במסגרתו מציעה הקבוצה בחינם חבילות מותאמות לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים שנפגעו מהמצב. ואמר כי על הפרק ישנם עוד מיזמים שונים שעוד יראו אור, בתקווה שלא נצטרך.

רוזן שאל את טוקר על תחושותיו האישיים בימים אלו. טוקר הודה ואמר "בשונה מכל האירועים שעברנו עד כה, בשבועיים האחרונים אני לא מצליח להפריד בין הכאב האישי שלי לתוכנית שאני מגיש. אבל, התוכנית היא זו שנותנת לי את הכוח לשרוד את התקופה הקשה". טוקר החזיר את השאלה למנכ"ל הרדיו שהגיב ואמר: "עשייה עשייה עשייה, רק זה מחזיק אותנו בימים אלו".

האזינו



0 תגובות